starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

jag måste skaffa mig en hobby

och ett liv..
vad ska då denna hobby vara?!
rita hela dagarna?  nja kanek en teckning om dagen.
göra armband?  till vilken nytta? ingen som köper dom ändå.
göra nålbollar?  samma orsak som ovan.
spela wow?  njae, inte min typ av spel.
virka eller sticka?  måste testa först.
spela tvspel?  har inga roliga spel och inga pengar att köpa nya.

någon som har nåt annat förslag?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Varför inte motionera? Ge dig fn på att komma i form. Passa på nu när du har tid. Du kommer att må så mycket bättre och du har alltid något att göra. Och det är gratis att cykla och gå och springa. Man har bara en kropp och har ett ansvar att ta hand om den.



Önskar att jag hade mer tid till träning och motion*

2 Storasyster
skriven :

Oj, det skulle inte bli fetstil... Visste inte att man skapar fetstil med hjälp av stjärnan.



testar



3 tanja
skriven :

och när du ändå är ute kan du ta med kameran;) kram

4 starish
skriven :

syster: Jo men man måste känna för det oxå..

5 Rebecka
skriven :

Du kan börja göra korsstygnstavlor. Finns en hel del roliga mönster (man kan säkert ladda ner), inte bara blommor och sånt krafs.

6 Storasyster
skriven :

Jo, fast ibland måste man göra saker som man inte känner för, man bara måste. Det finns såååå mycket som jag "inte känner för" men ändå måste göra. Det kallas att ta ansvar för sitt liv, och att vara vuxen.