starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

fredag

Hos banken blev det som vanligt, jag satt och lipa lite granna. Men jag gick iaf med på att bilen ska få va på förmedlingen 1 månad till, sen får vi se.
Annars idag så har jag fått låna älskade Julias bil nu ikväll då hon skulle på tjejfest. Så jag har varit hos Emma och Anders en sväng och nu har jag kommit hem och ligger i soffan och är kall. Jag får väl tända en bunt värmeljus och längta tillbaka till Kreta....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tanja
skriven :

oh ser så varmt o gott ut!! blir varm bara man ser bilden=) gött att du fick låna en bil iaf=) kramar

2 Anonym
skriven :

och du gör jättesöta teckningar!!! =)

3 Anonym
skriven :

jag lääängtar till värmen me!!!!!!!!