starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

dags att sova

och snutta kudden. Imorgon är en ny dag full av möjligheter.. ha! bullshit! Men jag ska iaf förja med mor till ikea och sen ta med storasyster hem. Hon jobbar därnere i jönköping på domstolsverket med itsupport, rätt fattat sis?!

Ikväll har mr D varit här och vi har druckit några öl och kollat tv och suttit och pratat.

Innan det satt jag och försökte göra en mupp på en pärlplatta med inspiration från http://saos.blogg.se/category/inredning.html  en väldigt duktig pysseltjej. Tänkte jag skulle försöka göra super mario svamparna nån dag oxå.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Du har fattat helt rätt! Vi ses i em!

2 Anonym
skriven :

Oj det låter roligt=) ni får ha det så bra i jönköping, men ta på er för här är det sinkallt!!:P kram kram

3 Rebecka
skriven :

Jag tyckte muffinsen var väldigt fina! :)