starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

varför inte...

...testa att  va lite vuxen för en gång skull?!

annars då? jo tack det är bra, jag har blivit med pojkvän! =) jag, lilla jag, ska jag? ja, det ska jag.
han är så snäll och omtänksam och go, kan inte få nån bättre för han är bäst!

jag fryser...
man kan se att bladen på träden börjar ändra färg, hösten väntar på andra sidan dörren. men det gör inte så mycket, det är mysigt med tända ljus och ha nån att mysa med.
och om 4 månader är det jul!  hehe
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tanja
skriven :

Grattis=)glad

2 Storasyster
skriven :

Säger man "grattis till en pojkvän"? Funderar Du har väl inte fått honom i ett paket ;-) Nåväl, vad kul!!

3 Sölwi
skriven :

Hej min vän!

Va kul att du har någon att mysa lite xtra med i höstmörkret, jag får mysa med Måns... men de e jag glad för:)

Take care kompis!!!