starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

veckan

En vecka sen jag skrev nåt. Har inte haft lust att skriva heller. Men jag lever fortfarande iaf, om det nu skulle va nån som undrar vart jag tagit vägen.
Igår och idag är det fint väder med 17-18 grader ute. Jag hade lite dåligt samvete igår för att jag inte satt på balkongen i solskenet. Får väl ta en stund idag och göra det istället.
Mamma va här igår oxå och lånade vår tvättstugas torktumlare för att tumla sina täckjackor. Och under tiden vi väntade la hon beslag på min dator och satt och spelade, men det gör inget lilla mamma, du fick ju det. =)

Min bil har jag inte haft på hela veckan, lämnade in den i måndags och trodde jag skulle få den på tisdagen men tji fick jag, har fortfarande inte fått den. Det va nåt strul med leveransen av en givare. Så förhoppningsvis får jag den på måndag, hel och lagad.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: