starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag

Och jag har hämtat bilen. Så fick man sig en liten promenad oxå i det fina varma vädret. Såg att björkarna hade exploderat dom sista dagarna, så nu börjar det bli härligt grönt ute. Och med det följer nästäppa, rinnande näsa och kliande ögon. Men jag har lite tur iaf, det har blivit bättre och bättre med åren, allergin. Tycker dessvärre synd om min syster som har det värre än mig.
Funderar på att gå fram till apoteket eller om jag ska göra det imorgon. Mycket svår fråga, ha! not!
Bilen ja, ja den vågar jag knappt åka i av rädsla att den ska börja koka igen (även om det ska vara lagat nu) eller att, hu hemska tanke, det är nåt annat som ska gå sönder. Det är i såna här lägen jag inte vill ha nån bil...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sölwi Danielsen
skriven :

Inge kul med allergi när värmen äntligen e här, tycker synd om alla rinnande ögon och näsor, själv slipper jag sånt.

Tack för grattiset!!!

Take care! Kram