starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

inte mycket

Har inte så mycket att skriva om. Mitt liv är ganska så händelselöst nu när man inte har nåt jobb eller arbetskamrater. Eller det va väl inte så mycket som hände när jag hade jobb heller som jag hade att skriva om men det känns som det inte händer nånting..
Vad har dagen bestått av då?! Vaknade och gick upp 9.20, åt frukost, satt vid datorn, klädde på mig, kollade på grey´s anatomy, hade lunchdejt med Baloo, hem å snacka lite skit, han åkte, ringa mamma, sitta vid datorn, gå till mamma med cykeln som behövde pumpas, cykla och handla fika, fika med mamma, snacka lite skit och se på när mammsen jobbade i trädgården, cykla hem, spela lite dator, ringa min hb och Julia, cykla till Julia och dricka kaffe, cykla hem. Och nu sitter jag här och bajsar ur mig en massa ord för att fylla sidan.
Imorgon ska jag iaf till gnistan för att träffa arbetspsykologen där. Vet inte vad som kommer att sägas eller så men får väl hoppas på nåt positivt. Det dröjer nog några veckor till innan jag börjar där iaf, jag ska på ett möte till med lite folk därifrån och arbetsförmedlingen om 2 veckor, så såpass får jag vänta iaf.
Vad jag skriver iaf hela tiden.. jaja.. skit samma..

*skutt skutt* påskharen hoppar iväg
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sölwi Danielsen
skriven :

Som du vet - livet e som en påse:)) Hoppas att du snart har fyllt påsen med något positivt och roligt!

Kram kram /Sölwi