starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Duktiga jag

Jag är duktig jag. Torsdags:  gått på berget. Idag: gått på berget. Duktig Ingela.. =)
Jag hade hör och häpna kjol igår!  Tänkte som så att nu när jag inte jobbar på fabrik och går i arbetskläder alternaivt mysbyxor, kan väl piffa till mig nån gång ibland. Nu kanske jag börjar använda alla dom kläder jag har som jag aldrig använder annars..


Nåt sånt här såg jag ut.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Ja, du är så duktig! Och du passar så fint i kjol.



Jag är själv ganska duktig om jag får säga det själv ;-). Träning förra veckan: Tisdag Hälsocenter. Torsdag Poweryoga. Lördag grävning i trädgården (jösses vilken träningsvärk jag har...) Söndag Ringleden runt.

Du kan väl maila mig om du har mer info rörande ljuspartyt. Har du nån koll på hur många ungefär/vilka som kommer?



Kram!

2 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

yey! sötnos!

fortsätt med tecknade dagens outfits =)

3 Rebecka
skriven :

Vilken söt bild! :)