starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

kass uppdatering

Jag vet.. Nu föll jag tillbaka i det gamla att inte göra några inlägg.. Ska försöka ändra på det..igen..

Vart och fikat 2 gånger idag på julius. Först med Emz och sen med mamma. Va oxå inne på Lindex och fyndade 3 toppar för 49 kr styck, det tyckte jag att jag kunde unna mig.

Helgen har vart lite halvjobbig. I fredags hade ju vi ljusparty och sen gick jag och syrrans man ut till gränden och drack alkohol! Jawohl! Va tröttare än tröttast på lördan. Umgicks lite på kvällen med Dboy och sen gick dom andra ut på krogen för att sedan vid halv 4 ringa och väcka mig, så han kom hit och sov här så då blev jag ju såklart ännu tröttare på söndan så det blev att sova bort hela dan.

Vad jag ska göra nu vet jag ej..  vila lite kanske... ZZzzz....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: