starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

smoothie



Köpte mig en smoothie blåbär-hallon igår när jag och Julia va på maxi. Den va helt okej faktiskt. Märket är Brämhults. Finns i flera spännande smaker.

Idag har jag varit på välbehövlig massage. Man önskar att man kunde ligga där i iaf 1 timme. Det gör ju ontskönt om ni förstår.
Ikväll har jag tagit mig ett bad och bakat muffins med choklad på och röda nonstop hjärtan. Dom ska sparas till 1a advents fikat.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

min mage sväller av smoothie..tyvärr..

2 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

vad mysigt! och smart..man borde börja tidigare med det där..å andra sidan är det msyigt att köpa julklapparna dagarna innan när den riktiga julkänslan i butikerna finns =)

3 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

har inte mobilbloggat på länge..jag bloggsurfbloggar i mobilen numer.

4 Tanja
skriven :

ohhhhh låter gottit! massagen och alltihopa!!! drömmer mig bort