starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

färgning

Sitter just nu med färg i håret och väntar att tiden ska gå så jag får skölja ur det. Det blir inte nån större ändring av hårfärgen direkt. Men det ä'r ju mest för att dölja mina vitgråa hår som jag gör det.

Nu en annan sak.. får man vara avundsjuk?  Jag anser att man har rätt till att vara det.
Jag har lite det där ägandetänkandet. Har jag börjat med nåt som jag vill ska vara min grej och nån annan efterapar det så blir jag sådär att, kan jag inte få göra det/ ha det ifred?  Jag vill ju va bäst på något!
Detta avser flera saker i mitt liv som hänt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Du ÄR bäst på massor med saker! Fast jag kan förstå vad du menar. Jag kan känna likadant ibland. Och om det är jag som "snott" idéer av dig så ber jag om ursäkt.

2 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
skriven :

klart man får vara både avundsjuk och bitter särskilt om man har belägg på att ens idéer verkligen blivit snodda eller att nån annan lyckas med vad man själv vill göra..men sen får man gå lite till sig själv i vissa lägen och se om man tagit chanserna att förverkliga idéerna eller det verkligen är snott eller om det faktiskt är möjligt att man kan ha haft samma slags idéer och om de egentligen är särskilt lika.



men visst, jag har också råkat ut för det där några gånger.