starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

bilder

Inser att det är ganska kass kvalite på dom bilder jag tagit med mobilen så här kommer några smakprov från kameran.



med blixt på mina nålbollar.  kan även göras efter beställning.
pris 75 kr exkl. frakt



utan blixt med oskärpa



bollar på rad med alla mina pennor under.



en krokodil ritad av mig



min fina zebra ritad av mig



söta giraffen ritad av mig

Håll till godo!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Hmmm... jag önskar mig en t-shirt med giraffen på... och en med zebran...

Dina nålbollar (eller som jag säger, stjärnbollar) är jättesnygga! Men jag tycker det är så roligt att göra såna själv så jag köper inga av dig! Men jag kan fråga på jobbet om nån vill köpa av dig?

2 starish
skriven :

Syster: Ja det är klart du kan fråga. =) Jag gör även efter önskemål om färg.

3 Storasyster
skriven :

Jag tänkte lägga ut lappar på våra fikabord med bilder på dina stjärnbollar. Har du några som jag kan ta med till jobbet, så det finns iallafall några på plats om någon vill köpa?

4 starish
skriven :

Jag har några men då är dom inte limmade. Dom limmade ska jag gå till kontorsboden med i eftermiddag. Men jag kan göra fler. =) va snäll du är!

5 Caroline
skriven :

haha...söt giraff ja... mycket fin!