starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

ons..

Gick upp tidigt idag för en gång skull..  Ringde mamma och vi bestämde att vi åker till skövde en sväng. Vi åkte bara ut till maxi och en sväng inne på plantagen. Vi hittade varsin topp inne på lindex och inne på blomsterlandet handlade mor 5 säckar jord och en pelargon och jag lite blommor till balkongen. Mamma tvekae på om vi skulle få plats med alla säckar i min lilla bil, men såå liten är den inte. Det fick visst plats även om vi fick lägga 2 säckar i baksätet.
När vi lastade in det vi köpt på plantagen så rev jag mig på fingret på nåt så det blödde lite. Sen när vi kom hem och lastade ur alla säckarna hos mamma så kände jag att det blev lite kladdigt i handen, gissa då om det blödde! jag hade lckats riva up det ännu mer så halva handen va precis blodig! "Det kom bloood ur Maja"...  haha   citat hämtat ur Nilecity..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 karro
skriven :

trevlig kväll! :D
kram

2 emelie
skriven :

kul att shoppa med mamma (:
Spana gärna in min blogg och hjälp mig välja avslutningsklänning. (:

3 tanja
skriven :

*kommer springandes med plåster*