starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

lör..

Har vart riktigt duktig nu veckan, har cyklat ringleden runt varje dag utom i onsdags då jag inte va på humör alls..
För att cykla ringleden på 6 km är väl bra motion, eller?
Tänk om man kunde gå ner till en 67 kg som jag vägde förut.. men nä.. vi ligger stadigt på 86-88 kg..  Får väl hoppas att min "nya" motion gör nåt iaf.. eller har jag fel?

Idag va syster snäll, fick kvällsmat hemma hon dom, grillad korv, ris, grönsaker och gräddfil, de e gott det!
Varmt har det oxå vart idag, 23-24 grader och strålande solsken, ska nog bli så imorgon med men sämre nästa vecka.

Började att jobba lite igen i torsdags, 25% bara. Men det va nog kände jag, för 2 timmar kändes som 5.
Får väl ta det sakta framöver så man inte bryter ihop igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

fotona ska vi ju ta så de är färdiga när ni ska ge bort dom.
det får ni bestämma.,.bara jag får reda på det lite innan så jag har rätt fotopapper hemma.
kram