starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

aijkiia

Idag har jag och min julia vart i våran kyrka, ikea. Men huu! vad mycket folk det va inne på a6. Lite jobbigt.. Dr Per ringde när vi gick där inne och vi diskuterade mediciner, så det slutade med att jag fick gå in på apoteket och hämta ut en medicin som jag redan har fast i en annan styrka. Så får vi se om det hjälper bättre. Är så trött på att va trött jämt.
Handlade lite på h&m, åhléns och massor på ikea. Shoppa, det är jag och julia bra på! Vi har våra rutiner på a6 och ikea och det skulle inte va samma sak att åka med nån annan, ne tacka vet jag julia.

image74

sorry julia, nu fick du va med på kort oxå.. attans!  =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

söta ni är =)

Imorgon kan jag också efter kl 17.
På torsdag är jag upptagen från kl 18-21.
Fredag kan jag hela dagen fram till klockan 16.
Stefan fyller år imorgon så vi ska fira honom på fredag kväll vid 18..ska väl laga mat/baka innan.

kram

2 anna
skriven :

yes, det går bra!

3 anna
skriven :

det blir sketabra bejb =)

4 anna
skriven :

du är alltid välkommen att prova babe.
kram

5 anna
skriven :

ingen betalning förrän ni fått se bilderna och välja ut 4 a4utskrifter och då kan ni få faktura och 14 dagars betalning på er.

tar med tunika.
kram!

6 anna
skriven :

håller på med bilderna, har baar intevarit hemma så mycket idag.
kram!

7 anna
skriven :

åh vad kul! ska bli spännande o se vilka ni valt =)