starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

hmm ja?!

Hmm, visade ett inlägg för ett bra tag sen om att jag gör armband som jag gärna säljer..   såg på en blogg att man kan ju sälja andra saker oxå..  jag menar jag är ju så feg med det är att sälja på tradera, det jag aldrig prövat är jag många ggr för feg för att testa. Men man kanske kan testa att säla nåt här?! 
hmm tål att funderas på..  

just nu håller jag på att färga håret, måste få bort mina gråvita hår som finns överallt.  ca 10 minuter kvar.. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Jag säljer ju saker på Tradera, det är inte svårt alls. Kan jag så kan du!

2 Rebecka
skriven :

Säger samma sak, det är inte alls svårt! Nu har de gjort om designen så det är ÄNNU lättare att göra rätt. :)