starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

en annan dag

Fått ny medicin av doktor Per. Man kunde bli trött av den men jag känner mig snarare lite full fast på ett segt sätt.. Lite halvjobbigt sådär, men han sa att det skulle gå över, jag får väl lita på det då.

Vad har jag gjort idag då?  Åkte en sväng till falköping och gick på öb en stund sen till pa´s och handla lite mat och sist mcd för att äta lite mat.
På hem vägen kände jag mig snurrig så det va full fokus på att koncentrera mig på att köra. Skulle nog iunte kört..
Funderar på att ta bussen till skövde imorgon och gå och strosa lite..

Men nu vill jag mumsa på nåt.. hmm vad?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lia Florenz
skriven :

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2 Evelina
skriven :

Ha en trevlig söndagkväll!

3 Rebecka
skriven :

Gå ut och köp lite cashewnötter och mumsa på. Det är snorgott. :)

4 starish
skriven :

svar Rebecka:
jag köpte lite paranötter förut, fett men gott!
har dock inte tagit nån än, ställde mig och färgade håret! =)