starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

banan

Mumsar banan gör jag. Har en mugg te bredvid med te som jag glömt att dricka..

Tog en spontantripp till A6 med Julia idag. Hittade mycket roligt, det va så lugnt och skönt å gå där en helt vanlig vardag utan en massa stressade folk springandes runtomkring. Skulle nog inte pallat det heller..
Men det roligaste va när vi skulle åka hem och hennes instrumentbelysning inte funkade..  Jag fick sitta och lysa upp hastighetsmätaren med min mobil med jämna mellanrum för att hon skulle se hur fort hon körde!
Ett riktigt litet äventyr.

Imorgon har jag lust att ta bussen till skövde och gå och strosa lite. Blev så sugen på att kika på lagerhaus när jag såg vilka söta tekoppar min vän pyttisanna hade köpt. =)

strax dags för sängen..  
natti natti!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Var du i Jönköping en vanlig jobbardag och inte hälsade på mig?

2 starish
skriven :

Ja men vi åkte inte förrän vid 15 så det va väl ingen ié..
?!
=)
om jag blir sjuk längre så lovar jag att komma och hälsa på dig..
=)