starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

armband

Wohoo! 
Förnån vecka sen testade jag att lägga ut några armband på tradera. För jag tänkte testa om man kanske kunde tjäna några kronor på min lilla hobby. Och till min för våning så fick jag ett sålt!!!  Gissa om jag blev glad!
Så då la jag ut 2 stycken till. Och det ena är oxå sålt! Börjar då fundera på om det bara är ren tur eller om det faktisktfinns nån som tycker dom är fina!? Jag tycker ju dom är fina och det är roligt att göra + att det är lite terapi att sitta å pilla med pärlorna.
Så om nån av er som läser bloggen är intresserade av mina armband så säljer jag mer än gärna.
Priset är 5 kr +porto för dom med bara små pärlor och dom med lite större pärlor är 10 kr +porto.
Jag tar oxå gärna emot beställningar.


image68
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka
skriven :

Grattis! Vad roligt att du fick dem sålda! :)

2 anna
skriven :

hoppas du skrivit fel priser där ingela för så billigt ska du ju itne sälja din design!

3 anna
skriven :

dummelisa!
;)
kram!

4 anna
skriven :

..tack gumman..du är verkligen en vän och räddare i nöden ;)