starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

tröttsöndag

Gick upp vid 16 idag, alltså sovit i nästan 13 timmar. Jag är så trött.. Trött på att vara trött.Trött på att folk säger att, men så länge kan du ju inte sova! Jo! det kan jag, för min kropp behöver det och jag har inte samma dygnsrytm som  "alla andra". Så det så!
Det va allstså Ekåsen igår. Jag Julia och Martina åkte dit, jag körde. Hade riktigt kul, träffade på en massa folk som man inte sett på flera år. Och massa annat folk oxå så klart. Riktigt skoj!  Men som sagt, trött idag..

Kul förresten att du Baloo skrev nåt! =)  Vad får jag för att städa då?!  haha..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Baloo
skriven :

Ja du ....beror lite på om du putsar fönster oxå så kanske du kan få en sedel =)

2 starish
skriven :

Putsa fönster har jag aldrig gjort, har haft en sån snäll syster som har gjort det varenda gång när jag flyttat. Systrar är bra att ha, mer än att putsa fönster.. =)