starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

söndag

Dags att skriva nåt igen kanske..
Frågan är vad..

Idag har vi firat lilla mamma med ett grillochpoolparty. Fast det va bara barnen som badade. Vi andra satt och låg mest och päste.
Åt så mycket mat att jag mådde illa. Mamma hade gjort köttfärsspett, kyckling, kotletter, ris, pasta, tzatsiki (stavas det så?), sallad och minibaguetter. Inte konstigt man mådde dåligt efter alla denna mat. Och inte nog med det å bjöds det på klings dinéglasstårta en stund senare. mumma..
Och jag gjorde tabben att äta glass och dricka kaffe samtidigt.. Det skulle jag aldrig ha gjort, förajajaj va ont det gjorde i tänderna.
När jag sen kom hem satte jag mig på balkongen i en timme för att få lite sol. Men jag kan för mitt liv inte örstå hur folk kan tycka om att sola. Det är ju varmt, svettigt och framförallt tråkigt! Men jag måste väl försöka få lite färg så man inte blir mobbad som vanligt..

Snart är det off to bed som gäller.. tror jag iaf..

natti på er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: