starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

nattens

Nattens
låt: Jason Mraz - I´m yours..    vilket skönt gung
bojkott: midsommar (iaf tills jag har hittat en fin pojkvän) någon frivillig?  haha
oro: varslet som lagts..
önskan: vinna på triss
ord: sommarpilsk
snälla: mamma som alltid ställer upp
läsning: Koontz - Odd Thomas
söta: mina hamstrar, Elvis och Snöboll
minne: Björn, min älskade hamster

imorgon är sista jobbardagen denna veckan. Ser alltid fra emot fredagen för då får jag sooova lääänge.. men inte denna fredagen, då ska jag ev. äta lunch hos pappa och sen fira midsommar med systers familj. Men det är självvalt. Tycker det är viktigt att fira med dom när dom är små. Eller så små är dom ju inte längre, Johannes är 6 Och Clara fyller 9. Jösses vad tiden går..


None

Min lille Björn som inte finns mer..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hemlig
skriven :

Gick han för nära plattorna där bakom i bilden ?

2 tanja
skriven :

Tack så mkt=) och trevlig midsommar i efterskott=)