starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

inför gbg

Nästa fredag ska jag, min syster och mamma åka till göteborg. Jag för att shoppa, mestadels pärlor, och dom andra ska väl också shoppa lite men sen ska dom ut till Särö på spa. Jag är inte så mycket för sånt, kan inte riktigt slappna av och njuta av det. Då är det skönare med att som jag har det nu, har en massös som jag går till emellanåt, för det är ju ändå det jag tycker är skönast.
Jag hoppas bara jag får någorlunda med pengar så jag kan "roa" mig och inte känna att jag inte kan handla nåt. Det är ju bland det värsta som finns, att ha så många roliga affärer men man kan inte köpa nåt för man inte har några pengar.. guud vilket i-landsproblem... 
visst är jag patetisk..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenny
skriven :

Är du sugen på att skaffa en ny header? Jag har nämligen en nystartad tävling där du kan vinna en! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du känner för det. :)