starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

torsdagsdjur



Ännu ett djur i min egen tappning, en påfågel denna gång.

Julia har precis varit här och druckit kaffe. Vi har suttit på min balkong och njutit av det ljumma vädret.

Träffade grannen Lena förut. Hon hade varit i Ullared, jag vill oxå ha en massa pengar och åka dit och handla en massa nödigt och onödigt.

På söndag ska vi fira syster, hon fyller... år.. =)  3 år äldre än mig kan jag säga och jag är ju..hrmm..25..år..hrmm  =)
Ska åka och fixa present till henne imorgon..

Åh nu visar dom vädret på tv...  Fredag och lördag sol 25 grader varmt och söndag regn regn regn..
Men det är ju tur för på lördag ska vi spela fotbollsgolf med jobbet och då bör det ju vara fint när man ska ute.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: