starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

semester!!

Nu så har jag semester!!  Gött! Iochförsig så har jag i veckan inte kännt att det ska bli semester, konstigt! Brukar ju alltid vara så att man känner och längtar en månad före. Men inte i år inte.. Men nu har jag iaf semester. Så det första jag ska göra imorgon är att sova sova sova länge länge  länge!!!  Funderar till och med på att stänga av alla telefoner..

På lördag ska jag, mamma och syster åka till Hjo på slöjdmässan. Det är en tradition för mig att åka dit. Kanske inte är så jättekul alltid men om jag inte skulle åka nåt år så skulle det kännas konstigt.



åh jösses vilken suddig bild! skit samma. Här står jag och posar lite avslappnat.
Topp/tunika - AVANNA
jeans - h&m
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tanja
skriven :

grattis till semestern=)