starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

invasionen fortsätter

utav tvestjärtar. Tycker dom är överallt. På golvet, väggen och på mig! huuu!!
Nu har jag varit hemma ett dygn efter det att jag kom hem från stockholm och Rebecka. Vi va på tech noir och partade, blev bjuden på öl av en söt kille   =) 
Hittade även till Pärlehuset där jag handlade för nästan 300 kr. Vi gick på stan och  myste och åt god mat och mycket kaffe blev det.

Imorgon ska jag och Julia åka till Hjo för att gå på glassrestaurangen..  mumma...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka
skriven :

Det var kul att ha dig här! :)

2 starish
skriven :

Rebecka: Jag tyckte oxå det va kul att va hos dig! =)

men grrr.. försöker hitta din blogg.. är det den på livej. ?

3 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer
skriven :

härligt att bli bjuden! undrar om jag nåsin blivit det av nån kille utan att jag redan legat med honom...

4 wirre
skriven :

gah invasionen har kommit hit med:O tog kål på en som kröp inne i badrummet förut!!