starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Dille

Man kan få dille på många saker. Just nu har jag dille på kladdkaka med vispad grädde. Jag som aldrig har varit mycket för kladdkaka äter det nu varje dag.
En annan sak som jag äter varje kväll är en halv vattenmelon, det är ju så gott. Kan säkert äta en hel varje dag men av ren snålhet håller jag mig till en halv. Vattenmelon är ju så dyrt.
Det jag saknar mest på vintern är just vattenmelon.

På fredag så tar jag tåget upp till stockholm och min gamla vän Rebecka. Eller hon är ju inte gammal, hon är till och med ett år yngre än mig men vi har känt varandra i en massa år. Vi konfirmerades ihop, vi gick i parallellklasser på högstadiet och samma klass på gymnasiet. Så vi har många minnen ihop. Många öl och många hyss och påhitt..
Synd bara att man inte träffas oftare. Jag har nog inte varit uppe hos henne på en 2-3 år. Och jag saknar henne så.Min vän..
Vi ska gå ut, tech noir blir det nog. Hon har flera gånger försökt få med mig dit men jag har alltid varit motsträvig, men nu så!



Liten kanin som jag ritat (inspiration från syster)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: