starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

sammanfattning

När vi nu gått över till 2008 kanske jag skulle försöka att ta ett nytt tag i min blogg. Den har ju bara haltat mer och mer den sista tiden. Har inte haft någon inspiration what so ever.

Men först en liten sammanfattning om den sista tiden..
Ullaredsshopping
Handla julklappar
Maginfluensaorolig
Alternativt julfirande med Julia
Glöggdrickande
Trött
Försenat julfirande
1års kalas
Maginfluensa på nyår

Ja, det blev ingen jul på julafton för syster hade kräksjuka och sen fick jag det 1 vecka senare. Så min nyårsmiddag bestod av coca cola, smörgåsrån och blåbärssoppa..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka
skriven :

Usch, stackars! =( Hoppas det går över snart!!

*kram*