starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

onsdag och jobb

Så va det första arbetsdagen efter julledigheten. Och den gick bara bra men nu har jag ont i mina höfter. Fick även tvätta fötterna så fort jag kom hem för urk va dom stank av fotsvett! Så nu laffar jag omkring i mina nalle puh tofflor, har inte orkat ta på mig sockar än. Det ska ju va bra för fötterna att få andas lite.

Just nu är det dubbelavsnitt och säsongsavslutning på en av mina favoritserier, Heroes. Spännande!
Men vad kommer det bli istället på onsdagskvällarna? Och hur länge ska jag behöva vänta tills den kommer tillbaka?
Men å andra sidan kanske Lost kommer tillbaka snart och den är ju lika bra den med!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

skönt att du verkar må bättre i magen iaf baby!
kramkram

2 anna
skriven :

hihi du hade skrivit på min blogg samtidigt som jag var inne här o kika =)
så lustigt =)

mmm tror jag ska frångå den principen..du har rätt.
kram