starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

mmmbaa

Så har jag varit ute och gått en liten sväng. En 20 minuters promenad blev det. Alltid något!

Annars så tror jag att jag börjar bli sjuk/förkyld. Tjock och öm i halsen, ont i ögonen och knepig överhuvudtaget. Men jag gör det bästa jag kan för att kväva det i sin linda.  Kan jang, c-vitamin och te med honung.

Saknar fortfarande lille Björn.. Men det går bättre nu. Det är tomt utan han, ingen som kommer och hälsar när man pratar. Elvis är ju inte direkt sån, han är mest tjock och tråkig.


image60

kass mobilbild på Elvis
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka
skriven :

Zink-tillskott är bra mot förkylning också. =]

Söt bild på Elvis iaf. Ser ut som om han försöker sträcka sig efter dig.

2 anna
skriven :

brukar bo på lite olika..nu ska jag bo på Scandic Park..biland bor jag på Malmen..ibland på Continental eller på Wallins..
Man kan ju gå in på scandics egna hemsida och söka hotell och se om de har erbjudanden..eller googla och gå in på sådana där hotelwebs eller hotellbooking o så där.
kram!