starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

snöboll

Måste bara berätta..  =)
I fredags efter jag hade varit hos tandläkaren och nästan krockat med min syster så åkte jag och mamma till falköping. Hon skulle till nån tygutförsäljning och jag ville köpa hamstergodis och åka till kinnarps för att köpa lite pärlor.
Iaf..  Vi gick in på djuraffären och plockade åt oss lite godis till elvis, kikade lite på djuren och skulle betala. Vi började prata med expediten när hon förstod att jag hade hamster och hade fått avliva björn för ett litet tag sen. Då sa hon lite försiktigt att hon hade en jättego liten hamstertjej där i affären. Jag frågade om hon inte kunde visa mig. Sagt och gjort, vi gick tillbaka in till djuren och hon lyfte upp världens sötaste lilla hamstertjej. Liten, rund, redan handtam, fluffig och kritvit. Jag föll pladask och blev helt kär..  =)
Jag tror jag bestämde mig redan då och där att hon skulle få följa med mig hem, men jag sa att jag skulle fundera medans vi åkte till kinnarps. Men jag kunde ju inte släppa tanken på denna lilla goa tjej. Så hon fick följa med mig hem.   =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: