starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

hmm

ska jag ge fan i min  blogg eller?!  skriver ju nästan aldrig längre.. men om man inte syns så finns man inte, eller hur är det med det där? och jag vill ju synas, bli "känd" för något, eller snarare uppskattad för att jag är bra på nåt och som folk skulle vilja ha. hmm vad skulle det kunna vara?!  detta funderande hänger ihop med mina framtida drömmar som jag ska fortsätta att berätta om när jag fått ihop en text om det..

annars så håller jag fortfarande på med min fondvägg med knallturkosa blommor. borde nog se till att få den klar snart. för på lördag får jag lite tjejkompisar hit, jag ska ha sexparty. och om 2 veckor kommer familjen och firar min födelsedag, så jag får väl lägga på ett kol kanske..

jag har börjat dricka te på daglig basis, en mugg på kvällen. jag skyller detta på mina vänner julia och pyttis som alltid envisas med att bjuda på te. men jag har kommit på att det är ju faktiskt ganska gott!  =)

snöboll lever och väsnas. hon tycker om att springa i sitt hjul på nätterna och böka runt. hon är så go lilla gumman..

imorgon ska jag till doktor Per och ta bort stygnen på mina sår. undra om det gör ont..

nu.. kanske sova..

natti
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

haha ja jag ska testa att träna ett morgonpass till och jämföra..men jag är nog väldigt benägen till att hålla med att fröken har helt rätt...öhh denna mening blev nog lite konstig..

kram

2 anna
skriven :

nog för att jag har ett väldigt tequila rose-sug men näe..inte ångrat mig gumman.
kram!

3 anna
skriven :

kontorsboden babe!

4 Mandiz
skriven :

Vilken fin blogg!

5 anna
skriven :

tack min fina vän!