starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag

Trodde förra veckan att jag tog det bra men bakslaget kom i fredags kväll då en annan droppe fick det att svämma över. Så helgen har varit en del jobbig med tårar och lite småångest. Men det gäller väl att försöka ta nya tag.
Klart jag vill ha en nyliten hårig kompis men jag kan inte bara åka och köpa en bara för att ha en. ej, det måste kännas rätt och att den lille/lilla har en bra personlighet som det säger klick med.

Dagen idag bestod av att handla på ica, hämta ut mediciner på apoteket och kika in på djuraffären och kolla på liven. Men det va ingen som kändes rätt för mig.
Kanske tar mig en tripp senare i veckan till falköping och kollar lite. Vi får se..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka
skriven :

Nej, vad tråkigt! :( krama Du gumman, jag kommer att vara i Skövde 20-28 dec. Då måste vi ju ses på en fika?

2 starish
skriven :

Rebecka: Jo det är klart vi kommer göra! Du kan komma och mysa hos mig om du vill en kväll. =)

3 Rebecka
skriven :

Ja, det kanske jag kan göra! Får se om jag kan låna nåns bil eller ta bussen. :)