starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag

Det blev fint på kontorsboden med mina bollar. Hon hade hängt upp dom så fint i en liten klunga och skrivit att det va jag som gjort dom och hur man kunde göra dom.

1a advent va igår och vi hade ju som sagt fika hos syster. Trevligt trevligt. Och mycket kakor blev det, för många..

Idag har jag och Julia fikat på julius och vart på toro och kollat runt lite. Jag köpte ett örngott med döskallar på, 15 kr. billigt och bra.

Har även idag tagit tag i en jobbig sak som har gett mig ångest i en vecka, så förhoppningsvis kanske jag somnar bättre ikväll.

På onsdag ska nog jag och mamma åka till skövde och köpa lite julklappar, men jag behöver ju inte köpa några då jag i stort sett är klar. Bara en sak till pappa och en sak till Julia kvar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: