starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

månd.. eller tisdag va det ja..

Så, vad har dagen bestått av..
Först va det massage hos Anna-Karin. Sista gången, tråkigt.. Gillade att gå hos henne, det va lite som terapi oxå på ett sätt.
Sen hem och dricka lite kaffe framför datorn, fundera på om jag skulle lägga mig och sova några timmar då jag va väldigt trött.
La mig i sängen och släckte lampan men kom på att jag ville ha hjälp att lyfta upp en hylla från förrådet. Så jag gick upp och ringde mamma och Evert.  E kom hit och hjälpte mig. Så nu är det lite omflyttat här i hallen.
Efter det så ringde jag Julia och vi åkte till McD i flkg och käkade lite. Gott när man va hungrig!
Åkte förbi mamma på vägen hem och fick en burk honung.
Och nu har jag suttit här framför datorn några timmar och vart rastlös..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: