starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

en mörk dag

Så har jag då inga hamstrar kvar.. När jag tittade till Elvis efter jag kom hem i eftermiddags så låg han bara och flämtade bredvis matskålen, orkade inte lyfta på huvet ens. Så det va bara att ringa veterinären och åka och avliva han. Och jag tog även med snöboll så hon fick titta på henne men hon sa att det va antagligen en kronisk sjukdom i hjärnan och inget att göra åt så hon fick oxå somna in..
Är så otroligt ledsen..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tanja
skriven :

kramar kusinen lääänge

2 Storasyster
skriven :

Kan du inte lägga upp några fina bilder på Elvis och Snöboll här på bloggen så vi kan minnas hur de små söta "råttorna" var när de var friska?

Många kramar!