starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

famlande tankar

Fasen vad det snurrar runt mycket i huvet på mig nu. Saker jag inte kan skriva om här. Egentligen bör jag väl se hur saker och ting utvecklar sig innan jag kan fatta några beslut men man kan ändå inte låta bli att fundera. Om, varför, när, hur..

Fredag imorgon, eller rättare sagt idag. Vad har då helgen för saker för sig?! Imorgon kanske det blir film.. Lördag blir det utgång med förfest här hos mig med min vän Julia och några vänner, söndag blir det kalas, älskade Clara och Robert ska fira sina födelsedagar. Presenter är redan inhandlade. Det gäller väl bara att motstå frestelsen att dricka för mycket och att gå på efterfest så man är någorlunda pigg.



Clara, bild tagen av henne själv. grattis lilla gumman!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Amanda
skriven :

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=673

Bli gärna medlem och få gratis make up och presentkort från Kicks, helt gratis och superbra! :)