starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

tuesday afternoon

som det heter i en låt jag minns, men minns inte vilka det va som gjorde den.

Så vad händer idag då?!
Emz ringde och väckte  mig med frågan om vi skulle ta en glass md Nico. Mitt svar va att ja det kan vi göra. Och som vanligt lär det bli en mjukglass.
Finns det nån godare glass än mjukglass?  tror inte det..
Annars är det väl hemma från jobbet idag med tror jag dr Per ville. Men vill/måste gå imorgon för vi ska ha kvartalsinfo. Få se vad för hemskheter dom kommer med då.. Alla sparkas!! eller nåt..


image72

Bild på min och Emz favoriter. jag mjukglass, hon kulglass med massor av noisettesås.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 wirre
skriven :

tihi negerbollar då;) men nu blev jag ju oxå sugen på glass:D

2 anna
skriven :

mmm mjukglass! måste köpas i helgen!

Stonecakes tror jag gruppen hette.
kram!