starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

nikotinets vara eller icke vara

Jag är som vi alla vet rökare, beroende av nikotin. Funderar varenda dag på om man skulle sluta att röka.. Tro inte nåt annat..
Men problemet är (tror jag) att jag tror inte tillräckligt på mig själv att jag klarar av att sluta.
Har rökt så länge att jag inte riktigt vet hur fan beter sig när man inte rökar.
Skulle vilja ha ett sätt där man slipper bli helt knäpp av suget, huvudvärk för att man inte fått nikotin och såna saker..
Är det någon som har ett bra tips på hur man slutar att röka? utan att bli knäpp?
Ge mig i så fall..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

har inga bra tips..jag slutade ju bara tvärt en kväll ( förutom en och annan festcigg då)..men jag hade aldrig sug efter nikotin..ddet svåra för mig var att bryta vanan när jag rökte eller det jag förknippade med rökning..- gå fram till stan, fika i vårsolen, festande, vänta på nån...liksom det känns mindre "pinsamt" att stå och vänta på nån med en cigg än att bara stå där rakt upp och ner.

2 anna
skriven :

hej sötnötis.
Jodå tisdag skulle nog kunna funka fint för mig =)
vilken tid?

kramar