starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

bara rent flum

flum flumiflum flum..
bara sånt där natttröttflumm..
Jag vill bli nåt när jag blir stor, typ lite "småkänd" för nåt, men vad?!
För att jag är en bra inredare?
Gör snygga armband?
Hon som bara är allmänt störd?
Att ha först gått upp 20 kg och sen gått ner dom?
Hon som är en bra hobbypsykolog som inte lever efter dom råd och värderingar hon själv predikar om?
Att jag blivit en känd guld och silversmed?
Hon som samlar på gossedjurskaniner och inte kan sluta?
Hahaha..
Finns nog en del som skrattar åt mig nu, liksom, herregud hon är 31 år och samlar på gossedjurskaniner oc om hon går in i en butik och ser en söt en  så tror hon att den ropar till henne, får jag följa med dig hem?!
Men å andra sidan så är det ju så..  fråga min mamma och syster, dom vet hur tokig jag är..

Ne nu dags för sängen där jag ska ligga och krama min gamla favorit, nininonisen..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 http://TUMADRE.blogg.se
skriven :

godnatt!

2 Storasyster
skriven :

Hihi! Precis så är du! Världens knäppaste, roligaste, härligaste, snällaste och bästaste lillasyster! Tillika moster måste jag tillägga...

Ska jag vara hamstervakt i helgen? Fredag em kanske? Eller lördag? Söndag blir nog lite svårt dock, tänkte kanske följa med mor o Evert på OL. Sen åker jag till Stockholm igen. Då ska jag iallafall bo på hotell MED frukost!

Tjipp!

3 anna
skriven :

du är känd för mig som en liten ängel..min mänskliga bh.

och jag tror du klarar av vad du vill, bara du ger dig fanken på det.
kram