starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

kretadagbok forts..

Onsdag 29 augusti 2007
Ännu en dag avverkad och dag närmare hemfärd. Idag har jag bränt ryggen och ännu värre, fötterna! Inte nog med att jag har en massa myggbett på dom, nu är dom brända oxå. Det bränner och kliar til förbannelse. Jag vet att det antagligen inte skulle bli bättre av att åka hem, jo förresten, lite, för då skulle jag slippa värmen och solen så jag slapp bränna mig ännu mer. Baaara 3 nätter och 3 dagar kvar.. Avverkat mer än hälften. Som det känns nu kommer jag aldrig mer vilja åka utomlands nån mer gång..


Torsdag 30 augusti 2007
Bara 2 nätter kvar! Alldelles för lång tid. Klockan är nu typ 13.30 och jag har precis fått mat av Robert. Brände mig på fötterna och "kärlekshandtagen" igår så det är t-shirt i poolen som gäller idag. Och ett nytt myggbett på foten, så nu har jag 3 på vänster och 2 på höger. Allt som allt har jag 10 st stora kliande bölder på hela kroppen. Jobbigt värre!!


Lördag 1 september 2007
Äntligen får man åka hem. Om ca 12 timmar kommer bussen som tar oss till flygplatsen och 2,5 timme efter det så flyger vi hem. Wohoo!  Bort från alla jävla mygg! Visserligen oxå bort från värmen men ibland har det varit nästan olidligt.
Nu äta frukost och sen packa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Oj vad det låter hemskt på Kreta... Liiiite kul hade vi väl också, eller? Jag låg också sömnlös ibland av alla myggbett på ryggen men mest tyckte jag det var skönt med sol och värme (som omväxling). Bäst att skriva lite positivt så inte alla som läser din blogg tror att Kreta är helvetet på jorden ;-) Kram!

2 starish
skriven :

Nee, helvetet är det ju inte.. Klart det va skönt stundtals oxå men när jag skrev det mesta va jag ju bara så trött på allt..
Krya på dig syster!!
kram

3 anna
skriven :

hehe ja det är nog du. var tog du vägen sen?

4 anna
skriven :

okidok!
kram