starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

kretadagbok forts..

Måndag 27 augusti 2007
Till skillnad från igår så har det inte varit riktigt lika olidligt varmt idag. Igår va det tydligen 38 grader i skuggan och idag något lägre..
Vaknade vid 5 imorse av att jag hade så ont i huvudet, så det va bara att gå upp och dricka vatten och käka ipren. Gick och satte mig en sund på balkongen oxå för jag kunde inte sova pga att mina bölder till myggbett kliade så. Och det gör dom fortfarande för den delen.. Har nu 5 st. Fick dom första dygnet jag va här.
Ringde hem till pappa idag och kollade läget. 15 grader hade dom och mina "barn" lever. Jag skanar Björn och Elvis, ska gosa med dom när jag kommer hem.
Kanske att vi åker in til Chania imorgon och äta i "ruin"-restaurangen, Ela. Ska försöka ta några kort där om jag kommer ihåg att ta med mig kameran.


Tisdag 28 augusti 2007
Nu vill jag åka hem!! Det är jobbigt när det är så varmt och mina myggbett gör mig galen!!! Det som är jobbigast just nu är det på benet, det är stort och svullet och det spränger i hela benet när jag går.
Idag vaknade jag första gången vid 7 och gick upp och rökade lite och smörjde mina mina myggbett. Sen somnade jag om och vaknade igen vid 9.50. Då gick jag upp..
Kväll: Nu är jag riktigt trött på det här! Så jävla tråkigt!! Vill hem till tvn, datorn och svalkande kyla.. hahaha..
Ringde till pappa ikväll igen för att kolla så mina barn lever och det gjorde dom. Björn kom ut varje gång pappa hälsade på. Försökte även få tag på Julia men hennes mobil va avstängd.
Och nu 45 min senare kom jag på varför, hon är ju på fjällvandring med hennes klass! Hade precis glömt bort det..
Ringde oxå till Emma för jag ville prata med nån och beklaga mig lite. haha..
En del tycker säkert jag enbart ska hålla käften liksom jag tycker att dom ska va tysta när dom klagar på "den svenska sommaren".  Men nån gång är det min tur att klaga!  ha!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: