starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

framtida kontaktannons??

Tjej med stort hjärta och mycket kärlek att ge, söker kille med stort hjärta och liten s---p! Du ska tycka om att visa din kärlek offentligt, gilla mys och kramar och givetvis vara en hejjare på att kyssas!
Det gör inget om du redan har barn, men du ska heller inte vilja ha fler barn. För som det känns nu vill jag inte ha några. Jag kan tänka mig att kanske adoptera en flicka från kina som ska heta Ebba. =)
Du ska ha egna vänner och egna intressen, vara trogen och ärlig. Humor är oxå en mycket viktig del.
Längden bör vara över 175 cm då jag är 171 och vill ha en kille att se upp till, mer än på ett vis..
Du får gärna vara lite händig gällande hemmet, datorer och bilar. Tycka om att kolla på film är ett plus. Du bör inte snarka eftersom jag då kommer att få svårt att sova med dig. Helst ska du heller ha inget eller lite hår på bröstet.

Tror ni att det finns nån sådan?!  Tror inte jag..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

hårigt bröst som är så gosigt!