starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

fjuttigt..

Satt här förut och nästan tyckte synd om mig själv.. Men fastnade framför en dokumentär om 11e september.. Jag har sett den förut men blir ännu helt lamslagen och tagen över något sådant kan hända. Man inser vid såna tillfällen hur fjuttiga ens egna problem är.
Jag har alltid haft svårt att ta till mig stora omvälvande händelser, såsom 9/11, tsunamin. Men när dom visar såna här dokumentärer i efterhand blir det lättare att ta till sig det på nåt sätt.
Förbannade al-Quida.. Alla terrorister kan dra åt fanders! Alla elaka människor, försvinn!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frida
skriven :

den såg jag med.. kunde inte sluta titta :S

2 anna
skriven :

nej det har du rät i gumman..om man ens får en bråkdel av vad man önskar sig..
men ett hårigt bröst har jag fått iaf..ehh..det där kunde ju misstolkas..haha