starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Bah!

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. Vad finns det då at skriva om? Tja, kan ju säga att jag va ute på brygget igår. Och hade skitkul! Det va massor me folk, bra röj och bra väder! Jag har ju inte vart ute på ca ett halvår så det va väl på tiden!

Jag ska ringa till veterinären imorgon och fråga om björns åkomma i pälsen, så kanske han får åka till doktorn för första gången i sitt lilla liv. Hoppas det inte är nåt farligt, för vad skulle jag ta mig till utan min björn?!

Lyssnar nu på green day på väldigt hög volym i mina lurar, aaah va bra! skulle vilja vråla lite oxå men tror inte mina grannar skulle uppskatta det nu sådär kl 01.15 på natten.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Julia
skriven :

Hoppas att veterinärbesöket går bra! Kram