starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

det hände..

Vad som hände va att jag idag på jobbet fick 2 st bryt. Men nu känns det iaf lite bättre, vi får väl se vad som händer å sker eller om det blir nåt mer utav det.

Har iaf gjort färdigt hallen nu, ny fräsch toadörr och ommålad byrå och en knallröd sovrumsdörr!!
Ska väl ta en bild och visa er, men inte idag.
Ska väl städa vidare och slänga lite skräp å sådär.

Imorgon ska jag äntligen få hjälp med det förbannade trådlösa bredbandet som jag inte får igång!  Det kommer en kille hit, vi kan kalla honom hny, du vet vem du är.. =)
Ska dels bli kul att träffa han då jag aldrig har träffat han, bara pratat på msn och telefon. Han ska få smaka på riktigt kaffe! Inte pulverkaffe från eldorado.. haha..
Sen hoppas jag ju att hny får igång det hela och även om han inte får igång det så uppskattar jag att han försöker hjälpa mig!


image52

Bild från kreta tagen av mig själv.  Föreställer älskade Clara när hon äter citron utan att röra en min!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Julia
skriven :

Vad brun hon var!! Kram

2 Anonym
skriven :

vad söt bild :D

3 Julia
skriven :

Ha en bra söndagkväll:) Kram