starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

en helt vanlig tråkig jävla söndag

Sagt och gjort, igår ringde jag till hyresvärden. Men han svarade inte på telefonen så jag pratade in ett meddelande om vad saken gällde och att han kunde ringa mig om han ville eller om han tog det direkt med grannen. Vi får väl se hur det går.
Drömde inatt att jag hade krig med grannen med tomater å sånt.. ojojoj..

Drömde även att jag va kär i 2 killar samtidigt och båda två trodde att dom va ihop med mig. Men jag valde en av dom tillslut men som senare i drömmen blev en helt annan kille! För en gångskull så va det faktiskt killar som finns i verkligheten, som jag är bekant med, som jag drömde om. Annars brukar det va ett hopkok av ca tre killar som blir en som jag drömmer om. hmm..   någon som vill analysera??


Igår så firade vi guldhjärtat Julia med klänning och karaokefest. Hejdlöst kul! Jag säger bara Madde!  Det finns inga ord att beskriva henne med, hon bara Är..  =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: