starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Tjejporr?!?

Nu är klockan sent, miss i nassen..  Tvn har stått på hela kvällen utan att jag egentligen tittat på den. Har mest haft den som sällskap. Men när jag nu slutade spela mina baraförtidsfördrivspel på zylom.com så fick jag se att
Lworld började på tvn. En ganska så bra och småkul serie faktiskt med väldigt mycket sex.
För er som inte vet vad Lworld är så är det en serie om en grupp lesbiska tjejer och deras relationer till varandra.
Detta kanske låter konstigt men jag jag blir faktiskt lite tänd av det.
Men jag är heterosexuell.. hmm hur går det ihop?
Jaja..

Imorgon ska jag på vernissage. Det är min nära vän och idol pyttis som ställer ut tillsammans med hennes klass.
Även om jag sett hennes alster på hennes blogg så ska det bli spännande att se hennes verk i stort format.
Lycka till till henne!

Nu,sängen.

Over and out!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: