starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

söndag, svett och kaffe.

Har precis vart å hämtat lilleman, han sitter i badet och leker med leksaksbilar. Eftersom jag hade Clara förra söndan så va det Johannes tur nu. Jag har gjort mig en mugg kaffe med mjölk och sitter här och skriver ytligheter..
Igår va det semifinal i hockeyVM, sverige-kanada, och som förväntat förlorade sverige. Så nu kan vi som bäst bli 3a.
Det va även eurovisionsschlagerfestivalen igårkväll. Jösses vilket spektakel, en del såg ju inte riktigt kloka ut, och låtarna då!  jaja, alla har ju olika smak. Jag tyckte finlands bidrag va helt i särklass, så bra! Det är ju inte direkt vad man brukar tycka om finlands bidrag direkt.. Men dom kom ganska långt ner på listan.. Istället vann serbien men en knappt okej låt.

Det är inte varmt ute men ändå svettas jag som en gris. Har jag blivit en klimakteriekossa?! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Hihi vad roligt det är att läsa din dagbok...

2 Anna
skriven :

hoppas du haft en skön söndag, helg och får en bra måndag!
kram!

3 starish
skriven :

storasyster: det tror jag säkert att du tycker.. men alla mina hemligheter skriver jag inte om.. =)

anna: tack så mycket lilla snuttan, hoppas desamma till dig! kramis