starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

orka..

orkade inte skriva nåt igår.. fick nästan dåligt samvete men vaddå?!  tror inte jag har några läsare.. jo kanske en.. men jag vet inte.. förstår mig inte på den där statistikbilden.. 
har precis kommit hem från mamma, fsk och bilverkstan.  Lilla mamma messade till mig att det fanns färdig middag på bordet hemma hos henne och gratis mat tackar man ju inte nej till!  Efter det åkte jag ocj lämnade in papper till försäkringskassan och sen vidare till henkes bilverkstad. Mitt avgassystem har gått av på den nya lilla bilen.. Skulle höra av mig på måndag så ahn hade tagit reda på vad det skulle kosta och bestämma tid.

Vad ska jag göra i eftermiddag då?!  Jag borde hämta cykeln, duscha, diska, städa..  Men det är nog i slutändan inte vad jag kommer att göra.. Jag får väl rapportera senare vad som blev gjort..

Over and out!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Hej hej syster!
Jag hittade din blogg! Nu har jag varit hos svärmor o svärfar och snikit till mig mumsig äppelpaj och tittat på tapeter.
Jag har köpt luktärtsfrön men har ingen tillräckligt stor kruka att plantera dom i. Osis. Nåväl, på väg till Jakob o Lena imorgon kanske vi ordnar den saken med ett besök på någon lämplig plantskola.

Ha det gott o hälsa Björn o Elvis!

2 starish
skriven :

storasyster: tapeter? till vilket hus/rum då? nu blev jag nyfiken.. =)
Hoppas ni får det bra imorrn hos jakob å lena.

3 Storasyster
skriven :

Tapeterna var till svärmor o svärfars kök. Den har ju liksom varit tvungna att riva ut allt p.g.a. en vattenläcka. De funderar på vinröda tapeter och grått kakel och grått golv. Blir nog snyggt.